ويزاي سرمايه گذاري

مهاجرت به اروپا

ويزاي سرمايه گذاري

۱ بازديد

ويزاي سرمايه گذاري اروپا

سيستم ويزاي اقامت  سرمايه گذاري در اروپا بر اساس سيستم امتياز بندي و نيز سرمايه گذاري دو ميليون پوندي (2000000 پوندي) استوار ميباشد كه شما بايد حداقل 75 امتياز كسب كنيد.

مبلغ 2 ميليون پوند سرمايه گذاري، 30 امتياز از امتيازات مورد نياز فرد را، تامين مينمايد. (قبلا اين مبلغ به ميزان يك ميليون پوند بود.) اين مقدار سرمايه بايد در بانك يا موسسه مالي معتبري در اروپا سپرده گذاري شده باشد. اگر اين مبلغ در خارج از اروپا است ، در هرحال بايد قابليت انتقال به اروپارا داشته باشد.

براي دريافت امتيازات لازم ديگر در اين شيوه از سرمايه گذاري در بريتانيا متقاضي بايد حداقل 1,750,000 پوند همين مبلغ  2,000,000 پوند را براي خريد اوراق قرضه، بصورت اوراق سهام و يا ديگر اوراق دولتي بريتانيا صرف نموده تا 30 امتياز ديگر را كسب كند. همچنين اگر قبل از به اتمام رسيدن 3 ماه از زمان دريافت ويزاي خود به سرمايه گذاري بپردازد ، 15 امتياز ديگر را نيز كسب ميكند. از طرف ديگر متقاضي جهت استفاده از اين روش، لازم است ابتدا حسابي در كشور اروپا باز نمايد.

از مزاياي دريافت اين ويزا آن است كه فرد متقاضي نيازي به ارائه مدرك زبان انگليسي ندارد. همچنين سطح خاصي از تحصيلات آكادميك مورد نياز نيست. از طرف ديگر متقاضي الزامي ندارد كه براي تامين هزينه همراهان خود مبلغ خاصي را در حساب بانكي خود بگذارد. در اين شيوه مهاجرتي فرد متقاضي ميتواند همسر و فرزندان كمتر از 18 سال را به همراه خود داشته باشد.

مدت زمان و اعتبار  اين ويزا 3 سال و 4 ماه است و پس از گذشت اين مدت ميتواند به مدت 2 سال ديگر تمديد شود و بعد از گذشت 5 سال فرد را به اقامت دائم ميرساند. اگرمبلغ  سرمايه گذاري شما در حد 5,000,000 پوند باشد در مدت زمان 3 سال و اگر اين مبلغ 10,000,000 پوند باشد با گذشت 2 سال شما را به اقامت دائم اروپا ميرساند.



UK Investor

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.